Punkt Kasowy w Świekatowie został przeniesiony do nowej siedziby przy ul. Dworcowej 3 (budynek Urzędu Gminy)
Aktualne numery telefonów do Banku
tel. 517 805 751 i 517 805 764
Portfel SGB – aplikacja mobilna dostępna dla wszystkich klientów banków SGB (dla smartfonów z systemem Android i iOS) – zyskuje nowe funkcjonalności.
Niezwykle wygodny i praktyczny Portfel SGB daje możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla każdej karty płatniczej SGB, podglądu historii transakcji kartą, a w przypadku karty mobilnej Visa – dokonywania szybkich płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu. Aplikacja umożliwia również zarządzanie kartą kredytową. BLIK jest dostępny również w aplikacji Portfel SGB.
Czym jest Portfel SGB?
Dzięki aplikacji Portfel SGB masz możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej, podglądu historii transakcji dokonanych kartą, a przypadku posiadania karty mobilnej – dokonywania szybkich płatności zbliżeniowych za pomocą Twojego telefonu.
Jak działa Portfel SGB?
Funkcjonalności aplikacji Portfel SGB:
Jakie wymagania formalne muszę spełnić?
Jakie wymagania techniczne?
Jakie możliwości daje karta mobilna?
Karta mobilna umożliwia dokonywanie szybkich i wygodnych płatności zbliżeniowych za pomocą Twojego telefonu w każdym punkcie handlowo-usługowym w kraju i zagranicą, akceptującym transakcje zbliżeniowe Visa. Aplikacja wykorzystuje technologię HCE dzięki czemu jest całkowicie niezależna od operatorów telefonii komórkowej i posiadanej karty SIM (nie trzeba posiadać karty SIM NFC).
Jak zostać posiadaczem takiej karty?
Aby zostać posiadaczem karty mobilnej wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Portfel SGB i udać się do najbliższej placówki Banku, gdzie po dopełnieniu formalności otrzymasz komplet danych do aktywacji na Twoim telefonie.
Jak dokonać transakcji?
Aby dokonać transakcji niezbędne jest włączenie komunikacji NFC i zbliżenie telefonu z odblokowanym ekranem do czytnika kart zbliżeniowych, jeśli w aplikacji masz włączone „płatności automatyczne’’. Jeżeli ta opcja jest wyłączona, to należy zalogować się do aplikacji i wybrać opcję „zapłać”dostępną pod wizerunkiem karty mobilnej. Do dokonywania transakcji dostęp do Internetu nie jest potrzebny, jednak jest konieczny w przypadku wygaśnięcia ważności kluczy niezbędnych do dokonywania transakcji lub ich wyczerpania.
Jak zadbać o bezpieczeństwo?
W celu zachowania maksymalnego poziomu bezpieczeństwa w korzystaniu z aplikacji Portfel SGB pamiętaj o: